‘Let’s Move for a Better World’: ga naar de gym en maak het verschil!

SAMENVATTING
Op zoek naar een goede reden om van de bank te komen en naar de sportschool te gaan? Technogym, s’ werelds toonaangevende Wellness en fitness bedrijf, heeft zojuist de gloednieuwe editie van 'Let's Move for a Better World' aangekondigd; de social campagne waarmee u zich inzet voor uzelf en een verschil maakt voor een ander.

Mensen zijn geboren om te lopen en bewegen, maar de wereldbevolking heeft nu veel vaker een zittende leefstijl dan in het verleden. Daardoor zijn ziekten die te maken hebben met fysieke inactiviteit, zoals obesitas, hoge bloeddruk en hartziekten, voor zowel volwassenen als kinderen een wereldwijd sociaal en economisch probleem geworden. Technogym wil mensen door middel van beweging en een gezonde levensstijl helpen een beter leven te leiden.

Van 13 tot 31 maart 2017 kan iedereen zich inzetten voor een actievere levensstijl door bij een deelnemende locatie mee te doen aan de social campagne.

Elke faciliteit die samen met haar leden genoeg MOVEs heeft verzameld, krijgt de mogelijkheid om apparatuur van Technogym te doneren aan een vereniging of non-profitorganisatie die obesitas tegengaat of bewegen stimuleert. Een goede manier om zelf fit te worden en tegelijkertijd anderen te helpen actiever te worden.

Hoe meer u traint, hoe meer u doneert! Om deel te nemen aan ‘Let’s Move for a Better World’, hoeft u zichzelf alleen maar aan te sluiten bij de dichtstbijzijnde deelnemende fitnessclub en zoveel mogelijk MOVEs te verzamelen (Technogym’s meeteenheid voor beweging).

Download de Technogym App en gebruik de Gym Finder om de deelnemende locaties te vinden en te beginnen met te bewegen: u zult de mogelijkheid hebben gratis te kunnen trainen in alle fitnesscentra die meedoen aan deze social campagne.

Dankzij het Technogym Ecosysteem - het eerste open platform in de industrie waarin gebruik wordt gemaakt van apparatuur, services, content en programma's – en de mywellness cloud, Technogym’s cloud computing-platform, bent u in staat MOVEs te verzamelen en andere sporters uit te dagen deel te nemen aan de campagne, trainingsgegevens te verzamelen en een performance ranking te ontwikkelen om te delen met de lokale gemeenschap of op sociale netwerken.

Technogym is 's werelds meest toonaangevende Wellness en fitness bedrijf, en haar bepalende missie is mensen over de hele wereld te helpen actiever, gezonder en gelukkiger te zijn. Om deze reden lanceerde Technogym 4 jaar geleden de wereldwijde 'Let's Move for a Better World'-campagne om te helpen het wereldwijde probleem van obesitas en een sedentaire levensstijl aan te pakken; één van de ernstigste epidemieën van de 21ste eeuw.

Het is simpel; ga naar uw lokale deelnemende Technogym-sportschool, verzamel MOVEs en help uw omgeving te transformeren naar een gezonder en meer actieve gemeenschap. Doe mee en Let’s Move for a Better World!

Meer informatie en beeldmateriaal vindt u in onze online press room.